Veel voorkomende vragen

Je vindt hier alle vragen over het reserveren van een parkeerplek, parkeren bij XPark, het annuleren of wijzigen van een boeking.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan via klantenservice@x-park.nl contact met ons op.

ALGEMENE VRAGEN

Hoe is de XPark Chauffeur te herkennen?
Waar bevindt XPark zich? Hoe vind ik jullie het snelst?
Wat zijn de openingstijden?
Hoe kan ik XPark bereiken?
Hoe is de XPark Chauffeur te herkennen?

U herkent onze XPark chauffeur aan de zwarte jas die hij draagt. Onze chauffeur draagt een zwarte jas met daarop de logo van XPark op de linkerborst en achterzijde.

Waar bevindt XPark zich? Hoe vind ik jullie het snelst?

Op uw parkingvoucher staat een adres. Het adres kunt u invoeren in uw navigatiesysteem. Ook op de website van XPark ziet u een routekaartje waarop u snel kunt zien waar we ons bevinden.

Wat zijn de openingstijden?

XPark is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.

Hoe kan ik XPark bereiken?

De klantenservice van XPark is open van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 5. Onze planning is 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar op +31 20 20 44 522 of per email via klantenservice@x-park.nl

RESERVEREN

Hoe weet ik of mijn reservering goed is doorgekomen?
Ik weet mijn vluchtgegevens niet, kan ik dan reserveren?
Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?
Hoe weet ik of mijn reservering goed is doorgekomen?

Nadat u heeft gereserveerd wordt er een parkingvoucher naar u gestuurd per e-mail. Heeft u geen e-mail ontvangen dan kan het zijn dat uw parkingvoucher in uw ongewenste mailbox (spam) is terechtgekomen. Check dan even uw ongewenste emailbox s.v.p.

Ik weet mijn vluchtgegevens niet, kan ik dan reserveren?

Wanneer de vluchtgegevens nog niet bekend zijn, vult u “00:00” in bij “aankomsttijd” en “00:00” bij “landingstijd terugreis”. Wanneer de datum van uw terugreis nog niet bekend is, vult u een geschatte datum in bij “retour” op Schiphol. U kunt dan alsnog tot 12 uur van te voren kosteloos uw gegevens aan ons doorgeven.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

U kunt ten alle tijde per email uw reservering wijzigen, hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Zorgeloos
én betaalbaar
op vakantie

Reserveer gemakkelijk uw parkeerplek via de website en onze shuttle brengt u en uw gezin naar de vertrekhal voor vertrek van uw vlucht.

Hoe werkt het op de heenweg?

Shuttle parkeren bij XPark

Vul het reserveringsformulier
in en ontvang een parkeervoucher
bij de bevestiging.

Voordat u naar onze parking komt,
belt u met onze klantenservice en
geeft u aan dat u onderweg bent

Bij aankomst kunt u uw auto parkeren
op de aangewezen parkeerplek en kunt
u uw bagage uitladen

Onze shuttle bussen rijden
op vaste tijden om u op tijd
naar Schiphol te brengen.

Zorgeloos
én betaalbaar
op vakantie

Menu